Męska bezsilność

Lut 25, 2015 |

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i to nie jest powód do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie oznacza jeszcze impotencji, choć radzę, żebyś zapalił w swojej głowie lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – można to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! cialis bez recepty

Zanotowałeś pierwsze ślady choroby – co musisz uczynić?

Przełam strach i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, abyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Prócz tego często badaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, aby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz pierwszego kontaktu oceni fazę choroby i wskaże właściwego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza rodzinnego możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności z erekcją to stadium odwracalne!
Tradycyjne leczenie prowadzone jest przede wszystkim przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć terapię. Oto najistotniejsze z nich:

1. Spożywaj zdrowe jedzenie

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami oraz warzywami. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą zabić libido). Dużo warzyw i owoców to twarda zasada na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz otyłości. Jeśli chodzi o owoce, to pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych powinno się zjadać czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto spytać także dietetyka o poprawną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest rygorystycznym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wdrożenie do swego menu dań z regionu śródziemnomorskiego, w szczególności zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Jest grupa produktów, które w pewnym stopniu aktywują twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed łóżkowymi igraszkami podnosi aktywność seksualną. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który podziała w złą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, oraz ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa niekorzystnie na twoje ciało oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, że zauważalnie redukują twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie poważne komplikacje, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będzie cię „czuć” z odległości. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej niesympatyczny zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni i kłopotliwych sytuacji między wami, też w łózku. Oczywiste jest, że jako palący na pewno nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest mocno powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak znaczące jest, żebyś prócz diety aktywnie uprawiał sport. Aktywnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieg lub zajęcia na siłowni i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu wiele zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt duże. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeśli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Aby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Wyślij na emigrację rutynę a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa trudności (nawet w sytuacji, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra

Posted in: problemy z potencją | Tags: , , , , , ,

Comments are closed.